Harry Potter - Golden Snitch 2

Prorok Codzienny


Szablon: AnaRosa

19.10

Znów poległam i to nie tylko tu, ale i w szkole. Chyba muszę zwolnić tempo i skupić się bardziej na nauce. Od dzisiaj rozdziały będą dodawane raz na miesiąc.


piątek, 8 listopada 2013

Informacja

Nie to nie jest nowy post, ani zawieszenie. Jeszcze nie.
Nie wiem dlaczego, ale spadła na mnie blokada twórcza jeśli chodzi o to opowiadanie. Camille śmiertelnie się na mnie obraziła i nie chce współpracować. Nie lubię siedzieć w miejscu i użalać się nad sobą, dlatego powstało nowe opowiadanie, które ma mi pomóc przełamać lody. Tym razem nie będzie to historia o nowym pokoleniu, ale o starym.

Mam nadzieję, że i to opowiadanie przyjmiecie ciepło. A na pocałunek strachu jeszcze wrócę. Obiecałam sobie, że skończę to opowiadanie i zamierzam wrócić niedługo z nowymi rozdziałami.

2 komentarze:

  1. Nieco zasmuciła mnie ta wiadomosć i wierzę że jednak wrócisz tutaj.
    Tymczasem z przyjemnością zobaczę nową historię.
    Coś czuje że mi się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Tymczasem zapraszam na kochankę...

      Usuń

Numerologia

OBSERWATORIUM